Godine 1997. izašla je igra „Gran Turismo“ na prvoj PlayStation konzoli. Ova precizna simulacija vožnje, koju je kreirao Kazunori Yamauchi iz Polyphony Digital, privukla je veliku pažnju tadašnjih medija, posebno zbog impresivne grafike za to doba.
Osim estetskih kvaliteta, simulacija je već tada oduševljavala svojom realističnošću, postavljajući temelje za buduću kultnu franšizu među ljubiteljima automobilskog sporta.
Nakon proslave 25. rođendana prošle godine, „Gran Turismo“ se priprema za izlazak na velikom platnu u garaži PlayStation studija. Prvim zvaničnim trejlerom, koji je objavljen nakon kratkog videa iza scene snimanja i filmovima, ovaj dugometražni film pokreće svoje ambicije.
Veliki uspeh Sony-jevih adaptacija video igara postaje sve značajniji poslednjih godina. Kreiranjem odeljenja posvećenog ovoj praksi i imenovanjem Asada Qizilbasha za direktora ovog odeljenja, projekti se neprestano nižu sa sve većom kvalitetom. Nedavno se sećamo velikog uspeha filma Uncharted sa Tomom Hollandom (Spider-Man) i serije The Last of Us na HBO.
Ova politika kvaliteta se još jednom pokazala ključnom. Dajući režiju Neillu Blomkampu (District 9) i oslanjajući se na poznate zvezde poput Davida Harboura (Stranger Things), Orlanda Blooma (Gospodar prstenova) i Djimona Hounsoua (Gladiator), Sony je dao sve od sebe.
Kako adaptirati igru vožnje na velikom ekranu? Inspirisan neobičnom pričom jednog od virtuelnih vozača GT akademije, Jann Mardenborougha (igranog od strane Archie Madekwea), koji je prešao iz virtuelnih takmičenja na stvarne staze.
Priča o njegovom neverovatnom usponu do jednog od prestižnih sedišta japanskog proizvođača Nissan obećava spektakl, napetost i dramu. Vrela rivalstva, uzbudljive trke, ali i stalni pritisak, sve je to deo ovog puta po stazi.
Startna linija će biti označena 11. avgusta u bioskopima.